PENGUMUMAN - ANNOUNCEMENT !!!

Salam....

TO ALL DEAREST CUST N FWENS....

AKC terpaksa menangguhkan sebentar dari mengambil sebarang tempahan untuk custom-made kerana mahu menyelesaikan beberapa perkara. InsyaAllah jika AKC dah bersedia untuk mengambil tempahan akan AKC hebahkan.

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI AKC MELALUI E-MAIL :


tanya.akc@gmail.com


Awok's Kiter

Sunday, December 26, 2010

Alhamdulillah...Ok Next !

Assalamualaikum...

Antara barang yg sempat di pos hari ni....OK Next!

Alhamdulillah... lega rasa hati apabila dapat siapkan beberapa tempahan dan dapat poskan seperti yang dijanjikan. Walaubagaimanapon, senarai menunggu masih lagi panjang...~huhu
sehabis daya saya cuba siapkan tapi rasa macam xbergerak jer. Masa yang ada cuma pada pukul 12 am till 6 am sahaja itu pon kalau saya xkepenatan melayan anak2 dan juga kerja2 umah disiang hari.

InsyaAllah saya akan update list tempahan nanti. Ada tempahan yang dah berbulan2 masih lagi xterbuat. Belum masuk tempahan dari saudara mara lagi...And seriously saya tak tahu bila saya akan amik tempahan lagi... Nak kata tahun depan, tahun depan tu lagi beberapa hari jer lagi walhal list masih panjang. Tengoklah nanti macam mana. Saya mohon maaf sangat2 kepada yang dah tempah n ada dalam senarai tu sebab lambat siapkan tempahan kamu.

FYI, saya memang xbuat lagi barang2 kamu. Nama2 tu sekadar turutan untuk saya buat jer. Bila dah sampai turn kamu, saya akan re-confirm ngan kamu tempahan kamu tu. Once dah confirm, saya akan bagi invoice beserta dengan no akaun. Dan bila kamu2 dah buat bayaran baru saya akan teruskan kerja2 menjahit saya. Saya harap kamu2 faham yer. Saya rasa letih sangat bila masa confirm order cakap nak, bila dah buat n tunggu bayaran sunyi sepi tanpa berita. Saya penat dengan masalah ni. Membazir waktu saya yang seciput serta pengorbanan saya tak tidur malam dengan buat tempahan2 yang main2 tu. Lebih baik saya siapkan tempahan yang benar2 nak sahaja.

Harap kamu2 faham yer...Jangan pulak ada yang batalkan tempahan pulak nanti yer. Hehe
Tapi kalau ada antara kamu2 yang xsanggup nak tunggu saya xboleh nak kata apa la.
Saya dah cuba berikan servis yang terbaik, cuma buat masa sekarang hanya ini yang mampu saya bagi. Kalau kamu2 yang nak batalkan tempahan tu boleh jer bagitahu pada saya...Samada melalui e-mail atau PM kat Facebook Awok's Kiter Craft.

Alhamdulillah... Hair Clips yang ready made hari tu dah terjual kesemuanya. Dah pos kepada tuan empunya. Hope you will like it... So, buat masa sekarang kedai saya
AKC-shoppe kosong xde barang. InsyaAllah akan dimasukkan beberapa barang nanti. Sambil2 siapkan tempahan saya buatkan juga readymade item. 1,2 item jer. sekadar nak tambahkan dalam kedai tu. tak nak bagi kosong...

Ada beberapa next project yang sedang dalam pembikinan. Ada yang hampir siap, pastu ada beberapa org yang dalam proses confirm tempahan. InsyaAllah saya akan update list ASAP. So, kepada sesiapa yang berkenaan nanti boleh jer refer pada list tu.

Thank You !

Do contact me :
awoks.kiter@gmail.com
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Eh, cu tinggal komen gop spatoh dua...
Baru betul awok2 kiter, ke guane?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Borang Pesanan / Order Form

Name:
Address / Alamat
Phone No. / No. Tel
Email Address:
Tempahan anda
Pilihan Bank Untuk Pembayaran MAYBANK
BANK RAKYAT
Cash On Delivery - COD
Kaedah Kiriman
Terma dan Syarat Ya, saya baca serta faham akan segala terma dan syarat yang telah ditetapkan.
**Untuk Terma dan Syarat klik SINI. Terima Kasih.

Click here to put a form like this on your site.

NetworkedBlogs