PENGUMUMAN - ANNOUNCEMENT !!!

Salam....

TO ALL DEAREST CUST N FWENS....

AKC terpaksa menangguhkan sebentar dari mengambil sebarang tempahan untuk custom-made kerana mahu menyelesaikan beberapa perkara. InsyaAllah jika AKC dah bersedia untuk mengambil tempahan akan AKC hebahkan.

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI AKC MELALUI E-MAIL :


tanya.akc@gmail.com


Awok's Kiter

Sunday, December 19, 2010

100th post + Charity Project with Pondok Craft.

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, ini adalah posting AKC yang ke-100. Hajat di hati nak buat sedikit review mengenai AKC sepanjang hampir setahun ber'online' blogging. Tapi masa tidak mengizinkan lagi untuk saya berbuat demikian. Ada beberapa perkara yang perlu saya dahulukan lebih-lebih lagi saya perlu merangka pengisian yang ingin saya masukkan dalam review tersebut supaya apa yang hendak disampaikan , pembaca akan faham.
(* ada readers ker blog saya ni? hehe saya pasti and yakin ada.....InsyaAllah...)

Ok la...Saya gantikan dengan N3 mengenai Charity Project with Pondok Craft.

Sebenarnya Pondok Craft dah lama menganjurkan dan juga terlibat dengan program2 charity ni. Pada kali ni Pondok Craft dan juga Sanggar Suri telah bergabung dan mengajak kawan2 crafter terlibat sekali dalam projek ni.

Bersempena dengan pembukaan sesi sekolah yang akan tiba tak lama lagi, tema pada kali ni adalah

Charity Project : Back to School

So, crafter yang ingin turut serta hendakla menyediakan barang2 atau keperluan2 yang berkaitan dengan sekolah. Contohnya, bekas pensil, beg, book cover dan lain2. Tapi semestinya hasil kerjatangan crafter tersebut. Bukannyer dibeli dari mana2.

Oleh itu AKC juga mengambil peluang ini dengan menyediakan beberapa pencilCase.
(*ini jer yang termampu saya buat dengan masa yang terhad+kena siapkan beberapa tempahan)

Ni la hasilnya. Simple sahaja.


Dahan pokok....


Mr Dino


Ms Butterfly

Berharap sangat2 dapat buatkan lebih dari yang ni. Tapi apakan daya...
Berharap juga dapat sertai lagi pada masa akan datang. InsyaAllah....

Pondok Craft Site : VISIT HERE

Sanggar Suri Site : VISIT HERE

Do contact me :
awoks.kiter@gmail.com
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Eh, cu tinggal komen gop spatoh dua...
Baru betul awok2 kiter, ke guane?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Borang Pesanan / Order Form

Name:
Address / Alamat
Phone No. / No. Tel
Email Address:
Tempahan anda
Pilihan Bank Untuk Pembayaran MAYBANK
BANK RAKYAT
Cash On Delivery - COD
Kaedah Kiriman
Terma dan Syarat Ya, saya baca serta faham akan segala terma dan syarat yang telah ditetapkan.
**Untuk Terma dan Syarat klik SINI. Terima Kasih.

Click here to put a form like this on your site.

NetworkedBlogs