PENGUMUMAN - ANNOUNCEMENT !!!

Salam....

TO ALL DEAREST CUST N FWENS....

AKC terpaksa menangguhkan sebentar dari mengambil sebarang tempahan untuk custom-made kerana mahu menyelesaikan beberapa perkara. InsyaAllah jika AKC dah bersedia untuk mengambil tempahan akan AKC hebahkan.

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI AKC MELALUI E-MAIL :


tanya.akc@gmail.com


Awok's Kiter

Sunday, June 17, 2012

For Zura's Wedding and away~

Salam all,

Wedding Guest Book for Zura

Dah lama sy sepi dari blog ni dan juga FB. Rasanya last post sy pon bulan Mac lepas.. Terlalu banyak kejadian yg berlaku, banyak juga perkara yg terjadi dan terpaksa sy hadapi... Dan kerja-kerja menjahit menajdi semakin lambat dan akhirnya tergendala tanpa disentuh, dek kerana perlu memberikan perhatian yang lebih pada perkara yg lebih penting...

Maaf saya pohon buat anda-anda yang ada e-mail saya, PM di facebook atau sms. Memang hati saya terasa jauh sangat untuk mengambiltahu hal perniagaan kecil sy walaupun ada ketikanya perasaan membuak-buak untuk mencurahkan idea yang tetiba je datang tanpa dijemput. Maaf, maaf dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki andai servis yang sy berikan tersangatla tidak memuaskan hati anda sebagai seorang pelanggan. Bagi yang terus memberikan sokongan pada saya, JUTAAN TERIMA KASIH diucapkan. Semoga Allah memberikan balasan rezeki yg melimpah ruah serta keberkatan dalam hidup anda...

Masih lagi mencari semangat berkraf setelah lama 'bercuti', mungkin dalam 2,3 post akan datang anda akan disajikan dengan hasil-hasil karya handmade AKC yang telah lama saya siapkan cuma tiada kesempatan untuk di post di blog.

Guestbook di atas adalah hasil selama hampir 2jam untuk disiapkan untuk wedding mak saudara bongsu saya di kampung pada bulan Februari yang lepas. Ya, mata anda tidak rabun dan anda tidak silap membaca... Saya ulang, FEBRUARI yang lepas. Sudah agak lama, kalau bunting pelamin pon perut dah besar agaknya kan? :)

Ideanya sangat simple sebab rushing nak siapkan. Bukan tak boleh buat dari awal tapi malangnya yang mula-mula saya buat tak muat kerana tersalah ukuran... Frust sangat-sangat kerana hasil 2 malam nak siapkan tapi tak boleh digunakan. Akhirnya, dengan masa yang agak runcing cuba juga saya siapkan demi mak saudara merangkap bff, kwn sekelas dan sedarjah saya dari sekolah rendah hingga sekolah menengah. Nasib Universiti tak sama :)

Di bawah nama Irwan tu adalah gulungan bunga yang saya bentuk seekor rama-rama. Sayangnya sesungut rama-rama tu tak nampak la pulak dek ke'blur'an gambar yang di ambil... Maafkan jurugambar tak bertauliah ni ya ;>

Tahniah buat Zura dan Iwan. Semoga berbahagia selalu... Harap-harap dapat la berita gembira nanti ya :)

Kalau suka, sila la klik LIKE yer... Terima kasih banyak2 :)
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Eh, cu tinggal komen gop spatoh dua...
Baru betul awok2 kiter, ke guane?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Borang Pesanan / Order Form

Name:
Address / Alamat
Phone No. / No. Tel
Email Address:
Tempahan anda
Pilihan Bank Untuk Pembayaran MAYBANK
BANK RAKYAT
Cash On Delivery - COD
Kaedah Kiriman
Terma dan Syarat Ya, saya baca serta faham akan segala terma dan syarat yang telah ditetapkan.
**Untuk Terma dan Syarat klik SINI. Terima Kasih.

Click here to put a form like this on your site.

NetworkedBlogs