PENGUMUMAN - ANNOUNCEMENT !!!

Salam....

TO ALL DEAREST CUST N FWENS....

AKC terpaksa menangguhkan sebentar dari mengambil sebarang tempahan untuk custom-made kerana mahu menyelesaikan beberapa perkara. InsyaAllah jika AKC dah bersedia untuk mengambil tempahan akan AKC hebahkan.

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI AKC MELALUI E-MAIL :


tanya.akc@gmail.com


Awok's Kiter

Saturday, June 23, 2012

Felt Bookcover, Tissue Box and Hp Pouch : Ashikin Asari

Salam semua....

Hari ni nak update tempahan dari seorang sahabat lama... Sahabat yang pernah susah senang sekali... Sahabat ketika di UTM dulu :) Ashikin Asari. Thanx Ekin, sudi tempah dengan Awin dan support bisnes kecik Awin ni yer :)

Ada 3 barang yang Ekin tempah :

1. Bookcover


Haa... Kaler pink lagi tu. Memang favourite colour Ekin. :)


Hehehe cer tengok design ni, ada tak sesaper yang ingat design ni? Ni inspirasi dari design bookcover yang ditempah oleh customer Najeihah/JIJAH. Design tu actually logo bisnes kawannya yang buat kraf pixel. Boleh rujuk di ---------------> SINI.


Sebut lagi inspirasi, jadi saya buat lain sikitla designnya. Sebolehnya kalau customer nak design yang sama macam sebelum ni, saya cuba buat bagi nampak lain sikit. Barula custom-made namanya kan? Khas dan eksklusif buat customer tu :)


Ada dinasor pulak kat bawah, hehe. Ni memang request dari Ekin yer kawan-kawan. Ekin siap draft dan e-mail lagi apa yang dia nak letak, warna apa yang dia nak. Hehehe mudah betul kerja saya kali ni. ALhamdulillah....

Nah, bookmark pon ada jugak :) Senang nak tanda-tanda kan. Nak buka terus selak jer helaian yang berkenaan...


2. Tissue Box / Kotak Tisu


Ekin nak safari theme, jadi saya buatla binatang-binatang safari di ke-empat2 bahagian kotak tisu ni. Ni kotak tisu gulung tau buka tisu keping2 tu yer :) Erk, nampak simple ker? Katun-katun tu seme freehand cut tau. Tak de guna mesin-mesin bigshot bagai. guna tangan 2kerat ni jer huhu dah xder masa + malas menerjah nak buat template. Amik kain dengan gunting, gunting je ikut imaginasi hehe. Malas no ye... huhu

Kotak tisu ni yang bajet punya ni. dinding pon selapis jer, katun2 tu pon xjahit sangatla. bahagian2 penting yang perlukan jahitan jer dijahit. Kalau nak yang lebih tegap dan nampak outline katun-katun tu kena up 'sikit' lagi la harganya... Agak jenuh juga la nak jahit satu-satukan walaupun nampak remeh je :)

3. Hp Pouch


Ekin nak ada Encik siput kat bahagian depan, dan ada nama beliau kat belakang. Saiz Ekin bagi saiz handphonenya. Ku besarkan sikit basinya dan nah... Harap-harap muatla dan selamat beradu Hp Ekin kat dalam tu... :)


Last but not least, special gift for her. Hope u'll love it and thanx a lot for supporting me. May Allah SWT bless you always friend :)

Kalau suka, sila la klik LIKE yer... Terima kasih banyak2 :)
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Eh, cu tinggal komen gop spatoh dua...
Baru betul awok2 kiter, ke guane?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Borang Pesanan / Order Form

Name:
Address / Alamat
Phone No. / No. Tel
Email Address:
Tempahan anda
Pilihan Bank Untuk Pembayaran MAYBANK
BANK RAKYAT
Cash On Delivery - COD
Kaedah Kiriman
Terma dan Syarat Ya, saya baca serta faham akan segala terma dan syarat yang telah ditetapkan.
**Untuk Terma dan Syarat klik SINI. Terima Kasih.

Click here to put a form like this on your site.

NetworkedBlogs