PENGUMUMAN - ANNOUNCEMENT !!!

Salam....

TO ALL DEAREST CUST N FWENS....

AKC terpaksa menangguhkan sebentar dari mengambil sebarang tempahan untuk custom-made kerana mahu menyelesaikan beberapa perkara. InsyaAllah jika AKC dah bersedia untuk mengambil tempahan akan AKC hebahkan.

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI AKC MELALUI E-MAIL :


tanya.akc@gmail.com


Awok's Kiter

Monday, March 18, 2013

Bungkusan 2...


Salam...

Berkait dengan post saya sebelum ni [DI SINI], ada seorang pembaca yang respon. 

Terima kasih sis, sudi singgah dan respon :)

Kenapa saya timbulkan hal tersebut?
Selama pengalaman saya berkecimpung dalam dunia perniagaan atas talian (lebih dikenali sebagai 'online') ini, ada pelbagai ragam penjual yang menguruskan barang-barang yang dipos kepada pelanggan.

Saya suka kalau terima barang, barang tu dibungkus cantik-catik atau kemas... Dan saya cuba praktikkan cara sedemikian juga... In shaa Allah pelanggan saya terima yang terbaik dari saya... Kalau ada kekurangan tu saya mohon sejuta kemaafan... :)



Salah satu kiriman untuk pelanggan-pelanggan AKC :)

**Teringin juga nak tahu apa jadi barang-barang yang dikirim pada pelanggan AKC selepas diorang terima**

Pernah terima barangan dari crafter luar negara dan sangat teruja bila terima, sebab cara dia hargai penerima dari segi bungkusan (packaging). Berikut di bawah antara pautan-pautan yang boleh dijadikan rujukan :

[sila klik pada gambar untuk pautan]






HAPPY CRAFTING !!!

Kalau suka, sila la klik LIKE yer... Terima kasih banyak2 :)
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Eh, cu tinggal komen gop spatoh dua...
Baru betul awok2 kiter, ke guane?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Borang Pesanan / Order Form

Name:
Address / Alamat
Phone No. / No. Tel
Email Address:
Tempahan anda
Pilihan Bank Untuk Pembayaran MAYBANK
BANK RAKYAT
Cash On Delivery - COD
Kaedah Kiriman
Terma dan Syarat Ya, saya baca serta faham akan segala terma dan syarat yang telah ditetapkan.
**Untuk Terma dan Syarat klik SINI. Terima Kasih.

Click here to put a form like this on your site.

NetworkedBlogs